DMCI - Create-IT - The Glue Value of Brands
Aanleiding voor het onderzoek is in eerste instantie enige frustratie met de simplistische wijze waarop marketingboeken oplossingen voor alle problemen lijken te geven. In tweede instantie is het zo, met name in de kledingsector, dat verschillende succesvolle bedrijven zeggen niets te doen aan marketing. De postmoderne kritiek heeft in de marketingleer weer ruimte gegeven aan het belichten van culturele en sociologische aspecten van consumptie; vanuit deze invalshoek is bv te verklaren dat bedrijven zeggen niets aan marketing te doen en toch iconische merken weten te creƫren. In dit onderzoek tracht hij een overkoepelend model te ontwikkelen dat een relatie legt tussen marketing inspanningen en resulterende waardeconnecties tussen merken en consumenten.
Marco Mossinkhoff
2/9/2012 11:30:00 AM
View

Mediasite Showcase
Mediasite's the trusted cornerstone of any campus or enterprise video strategy. Our unyielding commitment to all things video helps you transform education, training, communications and online events.
Webcasting Video Content Management Video Delivery Integration Services Mediasite Community
Powered By Mediasite - Enterprise Video Platform
Mediasite
Sonic Foundry